Subject: RE: Vastus pöördumisele [Sorainen-LEGAL.FID1847943]
From: "Mihkel Miidla | Sorainen" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Thu, 23 May 2024 17:41:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Andmekaitse Inspektsiooni esindajad!

Käesolevaga esitan Mars Eesti OÜ volitatud esindajana täiendavad
teavitused:

(i)            andmekaitseametniku tagasikutsumisest, kuhu on Andmekaitse
Inspektsiooni taotlusest tulenevalt märgitud senise andmekaitseametniku
volituste lõppemise kuupäev (täiendatud teavitus koos volikirjaga on
manuses, st vastavanimelises digikonteineris); ja

(ii)           andmekaitseametniku määramise osas koos nõutud andmetega
seoses uue andmekaitseametnikuga – vastavanimelises digikonteineris on
volikiri koos taotluse dokumendiga.

Palun andke küsimuste korral meile märku!

Lugupidamisega

Mihkel Miidla
Mars Eesti OÜ volitatud esindaja

Mihkel Miidla

Partner, Head of Technology & Data Protection
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
M. +372 56 622 985 | T. +372 6 400 959
Rotermanni 6 | 10111 Tallinn | Estonia

Sorainen |  <https://www.sorainen.com/> sorainen.com

This e-mail is confidential and is subject to
<https://www.sorainen.com/disclaimer/> disclaimers. Sorainen’s
relationship with its Clients and its assignments are subject to the
following  <https://www.sorainen.com/TAC/> terms and conditions.

  _____

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, February 29, 2024 12:07 PM
To: Mihkel Miidla | Sorainen < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Vastus pöördumisele

You don't often get email from  <mailto:[email-masked]> [email-masked].
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is
important

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu dokument.

Pealkiri: Vastus pöördumisele

Registreerimise kuupäev: 29.02.2024

Registreerimise number: 2.2.-5/24/2d-2

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja
<https://installer.id.ee/?lang=est> ID-tarkvara. Kuidas dokumente
krüpteerida, vaata
<https://www.aki.ee/et/teenused-poordumisvormid/saada-kiri> siit.

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid
<https://www.facebook.com/pages/Andmekaitse-Inspektsioon/135347539863880>
Facebookist